Obsah stránky

75 dní distanční výuky

pondělí, 01. červen 2020 | ŠKOLA

V březnu jsme ze dne na den zůstali doma. Bylo to překvapivé, rychlé a stresující-pro učitele, rodiče a zejména děti. Rodiče se stali ze dne na den učiteli a průvodci svých dětí na cestě vzděláváním. Nová a těžká role, která zaslouží obdiv a ocenění, protože ne vždy se dětem chtělo a ne všechno je bavilo. Určitě si nikdo z nás nepomyslel, že školy zůstanou zavřeny tak dlouho, o to více byla radostnější zpráva, že se školy otevřou ještě do prázdnin. A tak 25.5. velká část žáků opět usedla s velkým nadšením do školních lavic. Fungujeme za přísných a mnohdy nesmyslných bezpečnostních opatření na ochranu zdraví, ale i tak si to užíváme. A protože děti doma pracovaly nejen na úkolech do jednotlivých předmětů, ale také na různých projektech, které se jim moc povedly, představily je svým spolužákům ve škole a vystavily si je na sítě ve třídách. Vy si je můžete prohlédnout ve fotogalerii. Po návratu do školy jsme zhodnotili klady a zápory výuky doma, které jsme si v 1. a 2.ročníku zaznamenali na papír, stejně jako páťáci. Třeťáci a čtvrťáci si shrnuli období doma ve zpravodaji.

 

75 dní distančního vzdělávání v 1. a 2. ročníku

Klady:

  • opalovali jsme se na zahradě a skákali na trampolíně

  • pracovali jsme na dvoře a na zahradě

  • mohla jsem chodit sama k lesu

  • stihla jsem si ochočit koťátka

  • bral jsem si venčit mýho králíčka

  • mohli jsme koupit nový morče

  • kopali jsme bazén a skákali na trampolíně

  • jeli jsme pro morčátka a mazlili se s nima

  • hrála jsem si víc s pejskem a pořídíme si nový šťěňátko

  • měli jsme na sebe doma více času

 

Zápory:

  • nošení roušek

  • chodili jsme do takové školky, tak jsme museli věci do školy dělat o víkendu

  • několikrát jsem se vytočil, už jsem na to učení neměl nervy, bylo toho hodně a trvalo to dlouho

  • nebavilo mě, že jsem se učila doma tak 4 hodiny

  • že jsme nechodili do školy

  • nebavila mě škola doma, bylo to náročnější, dělali jsme to mnohem pomaleji, protože jsme věděli, že nemusíme, máma nás do toho moc netlačila a nechala to na nás a pak jsme to doháněli

  • přes týden se mi nechtělo a dodělával jsem hodně o víkendu

 

 

JAKÝ JSEM MĚL REŽIM

  • nejdřív jsem se učila a pak měla volno

  • nepravidelné učení

  • pondělí až pátek jsem byl ve školce u sv. Anny a o víkendu jsem se učil, někdy v týdnu, když měl táta OČR

  • po snídani jsem dělal úkoly a pak bylo volno a jak začala mamka chodit do práce, tak úkoly byly odpoledne

  • v pondělí jsme si udělali plánek, co udělat za týden, napřed úkoly-potom zábava

  • po vyspání úkoly celé odpoledne a po obědě někdy ještě úkoly

  • učila jsem se různě, ale nejvíc o víkendu

 

CO MĚ BAVILO DĚLAT

  • v matematice rýsovat

  • v angličtině vybarvovat motýlka

  • celá angličtina

  • v českém jazyce bě, pě, vě, mě

  • počítání do 20

  • domácí pátračka

  • kniha zvířat

  • skype

 

Reflexe žáků 5. ročníku

Co pozitivního ti to přineslo?

  • víc času s rodinou, byli jsme víc spolu

  • naučilo mě to samostatnosti

  • byli jsme víc v přírodě, víc na zahradě

  • nemuseli jsme brzy vstávat

  • více jsem komunikovala s babičkou

  • pomáhali jsme seniorům

 

Fotogalerie zde: https://photos.app.goo.gl/iVVSfygaFNmx3Rr68

Obce na webu s.r.o.

Webové stránky pro obce a občany provozuje Obce na webu s.r.o.

Používáme soubory cookies. Svůj souhlas můžete změnit v nastavení souhlasu s využitím cookies.