Aktuálně se nacházíte zde

Obsah stránky

Uložit jako PDF Stáhnout jako pdf

Povinně zveřejňované informace

A) DLE § 5 ODST. 1 A 2 ZÁKONA Č. 106/1999 SB.
B) DLE § 5 ODST. 3 ZÁKONA Č. 106/1999 SB.
C) DLE § 5 ODST 5. ZÁKONA Č. 106/1999 SB.
D) REGISTR OZNÁMENÍ
E) DLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB.
F) DLE DALŠÍCH ZÁKONŮ

A. Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.

1. NÁZEV

Obec Nížkovice

2. DŮVOD A ZPŮSOB ZALOŽENÍ

Obec Nížkovice je územním samosprávným společenstvím občanů založeným dle zákona ČNR č. 367/1990 Sb., o obcích. V současnosti se právní postavení obce řídí zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích. Obec je veřejnoprávní korporací, má postavení právnické osoby - v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Své záležitosti spravuje samostatně a při výkonu této samostatné působnosti se řídí zákonem a jinými právními předpisy vydanými na základě zákona. Obec rovněž vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zvláštními předpisy a při výkonu této přenesené působnosti se řídí zákony a jinými právními předpisy a též usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů a dále opatřeními příslušných orgánů veřejné správy přijatými při kontrole výkonu přenesené působnosti podle zákona o obcích. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštními zákony.

3. ORGANIZAČNÍ STRUKTURA

Obec je samostatně spravována zastupitelstvem obce; dalšími orgány obce jsou starosta, obecní úřad a případné zvláštní orgány obce (komise, výbory apod). V obci se vzhledem k nízkému počtu členů zastupitelstva rada obce nevolí, a její pravomoc proto vykonává starosta s výjimkou záležitostí, v nichž zákon o obcích tuto pravomoc svěřuje zastupitelstvu obce (§ 102 odst. 4 zákona o obcích).

a) Organizační schéma obce:

  • Zastupitelstvo obce
    • Zastupitelstvo obce zřizuje následující výbory:
      • Finanční
      • Kontrolní
    • Zastupitelstvo nezřizuje v obci obecní policii.
  • Starosta
    • Starosta obce zřizuje následující komise:
      • Komise stavebního a životního prostředí
      • Kulturně školská komise
  • Obecní úřad
    • Odbory obecního úřadu:
      • není členěn na odbory
    • Tajemník obecního úřadu
      • tato funkce není zřízena
b) Obcí zřizované nebo řízené organizace:

Základní a mateřská škola

4. KONTAKTNÍ SPOJENÍ

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Přesný název: Obec Nížkovice
Název ulice, č.p./č.e. nebo č.or.: Nížkovice 39
Název obce: Nížkovice
PSČ, adresní pošta: 684 01 Slavkov u Brna

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Přesný název: Obecní úřad Nížkovice
Název ulice, č.p./č.e. nebo č.or.: Nížkovice 39
Název obce: Nížkovice
PSČ, adresní pošta: 684 01 Slavkov u Brna

4.3 Úřední hodiny

Pondělí: 8:00 - 17:00 (přestávka od 12:00 - 12:45 hod.)
Středa: 8:00 - 17:00 (přestávka od 12:00 - 12:45 hod.)

4.4 Telefonní čísla

544 222 611, 724 186 602 (starosta)
544 222 621 (místostarosta)
544 222 621 (účetní)
544 222 621, 734 262 950 (referent)

4.5 Čísla faxu

(obec nemá fax)

4.6 Adresa internetové stránky

http://www.nizkovice.cz/

4.7 Elektronická adresa podatelny

podatelna@nizkovice.cz (podatelna)

4.8 Další elektronické adresy

starosta@nizkovice.cz (starosta)
mistostarosta@nizkovice.cz (místostarosta)
ucetni@nizkovice.cz (účetní)
podatelna@nizkovice.cz (podatelna )

5. PŘÍPADNÉ PLATBY LZE POUKÁZAT

Číslo účtu: 4420731, kód banky: 0100


Jiné způsoby platby:

V hotovosti na pokladně obecního úřadu v pokladních hodinách, popř. poštovní poukázkou na adresu obecního úřadu.

6. IČ

00292168

7. DIČ

Obec není plátcem DPH

8. DOKUMENTY

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

Dokumenty obce najdete v sekci Úřední deska. Na elektronické úřední desce je zveřejňován obsah listinné úřední desky obce podle § 26 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění.

8.2 Rozpočet

Schválený rozpočet obce včetně změn a závěrečný účet obce, jakož i případné další dokumenty najdete zde.

9. Žádosti o informace

Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.. lze podat následujícími způsoby:

  • Osobní podání (ústně či písemně) - na obecním úřadě: Obec Nížkovice, Nížkovice 39 Nížkovice
  • Elektronické podání - prostřednictvím elektronické podatelny na adresu podatelna@nizkovice.cz
  • Písemné podání poštou - na adresu obecního úřadu: Obec Nížkovice, Nížkovice 39 Nížkovice, 684 01 Slavkov u Brna
  • Telefonické podání – tel.číslo
    • 544 222 611, 724 186 602 (starosta)
      544 222 621 (místostarosta)
      544 222 621 (účetní)
      544 222 621, 734 262 950 (referent)

K podání žádosti lze použít formulář.

Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel obecní úřad. Lhůta pro vyřízení žádosti činí 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění, lhůta může být prodloužena o 10 dnů ze závažných důvodů dle zákona.

10. Příjem žádostí a dalších podání

Žádosti, návrhy, podněty, stížnosti a další podání je možné podat následujícími způsoby:

  • Osobní podání (ústně či písemně) - na obecním úřadě: Obec Nížkovice, Nížkovice 39 Nížkovice
  • Elektronické podání - prostřednictvím elektronické podatelny na adresu podatelna@nizkovice.cz
  • Písemné podání poštou - na adresu obecního úřadu: Obec Nížkovice, Nížkovice 39 Nížkovice, 684 01 Slavkov u Brna
  • Telefonické podání – tel.číslo
    • 544 222 611, 724 186 602 (starosta)
      544 222 621 (místostarosta)
      544 222 621 (účetní)
      544 222 621, 734 262 950 (referent)

K podání žádosti lze použít formulář.

11. Opravné prostředky

Opravné prostředky podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění:

Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, je obecným procesním předpisem upravujícím postup při rozhodování orgánů obce jakožto správních orgánů. Opravným prostředkem proti nepravomocnému rozhodnutí správního orgánu, vydanému ve správním řízení podle správního řádu, je odvolání.

Postup dle správního řádu se uplatní tehdy, nestanoví-li jiný postup zvláštní zákon (např. zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, v platném znění, zákon č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění, apod.) nebo nejedná-li se o samostatnou zvláštní právní úpravu (např. zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění). Ve vydaných rozhodnutích je vždy obsaženo poučení o odvolání, které stanoví postup odvolatele (zda je možné odvolání podat, jaká je odvolací lhůta, který správní orgán o odvolání rozhoduje a u kterého správního orgánu se odvolání podává).

Odvolání se podává u obecního úřadu, který napadené rozhodnutí vydal. Lze jej učinit písemně (poštou na adresu obecního úřadu nebo osobně tamtéž) nebo ústně do protokolu, popř. v elektronické podobě (na elektronickou adresu podatelny) podepsané zaručeným elektronickým podpisem podle zvláštních předpisů (zák. č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, v platném znění). Odvolání musí mít náležitosti dle § 37 odst. 2 správního řádu a musí z něj být především patrné, kdo jej podává, proti kterému rozhodnutí směřuje, v jakém rozsahu ho napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo. Odvolání se podává s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal obecnímu úřadu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis. Odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak. O odvolání obvykle rozhoduje příslušný krajský úřad jako nadřízený správní orgán.

Proti blokové pokutě, uložené v blokovém řízení dle § 84 a násl. zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, v platném znění, se odvolat nelze.

Proti příkazu, vydanému v příkazním řízení (zjednodušené správní řízení) dle § 150 správního řádu lze podat odpor s náležitostmi dle správního řádu (viz výše) ve lhůtě 8 dnů ode dne oznámení příkazu (v případě příkazního řízení dle § 87 zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, v platném znění, činí lhůta 15 dnů) u obecního úřadu, který příkaz vydal. Podáním odporu se příkaz ruší a obecní úřad pokračuje ve správním řízení.

Rozhodnutí správního orgánu vydané ve správním řízení je dále přezkoumatelné soudem na základě žaloby dle zákona č. 150/2002 Sb., soudní řád správní, v platném znění, kterou lze podat k příslušnému krajskému soudu (do jehož obvodu spadá sídlo obecního úřadu) ve lhůtě 2 měsíců od doručení předmětného rozhodnutí, avšak až po vyčerpání řádného opravného prostředku – odvolání.

Proti nevhodnému chování úředníků nebo proti postupu obecního úřadu se lze bránit stížností dle § 175 správního řádu v případech, kdy nelze použít odvolání. Stížnost se podává ústně či písemně u obecního úřadu, který vede řízení.

Opravné prostředky při poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.:

Proti rozhodnutí obecního úřadu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4 (jestliže obecní úřad ve lhůtě pro vyřízení žádosti neposkytl informace či nevydal rozhodnutí). Odvolání s náležitostmi dle správního řádu (viz výše) se podává u obecního úřadu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat. O odvolání rozhoduje obvykle krajský úřad jako nadřízený správní orgán. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti je dále přezkoumatelné soudem na základě žaloby dle zákona č. 150/2002 Sb., soudní řád správní, v platném znění, kterou lze podat ve lhůtě 2 měsíců od doručení předmětného rozhodnutí, avšak až po vyčerpání řádného opravného prostředku – odvolání.

Žadatel je dále oprávněn podat u obecního úřadu za podmínek dle zákona stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace. O stížnosti rozhoduje příslušný krajský úřad s výjimkou případů, kdy obecní úřad stížnosti ve stanovené lhůtě sám zcela vyhoví poskytnutím požadované informace, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

12. Formuláře

Formuláře ke stažení jsou k dispozici zde, nebo osobně na obecním úřadě: Obec Nížkovice, Nížkovice 39 Nížkovice

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Návody pro řešení běžných životních situací, např. přihlášení k trvalému pobytu, ověření shody opisu nebo kopie s listinou, ověření pravosti podpisu apod. včetně potřebných formulářů nebo jejich vzorů jsou k dispozici na stránkách Ministerstva vnitra ČR a dále zejména na stránkách Portálu veřejné správy ČR.

14. Předpisy

14.1 Nejdůležitější používané předpisy

Obec jedná a rozhoduje zejména podle níže uvedených právních předpisů, jejichž aktuální platné znění naleznete na stránkách Portálu veřejné správy České republiky. Tyto právní předpisy jsou rovněž k nahlédnutí veřejnosti na obecním úřadě v úředních hodinách.

  • Ústavní zákon č. 1/1993 Sb. – ÚSTAVA ČESKÉ REPUBLIKY
  • Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. - LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD
  • Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
  • Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
  • Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • Vyhláška č. 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup
  • Zákon č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
  • Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích
  • Zákon č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů
  • Nařízení vlády č. 37/2003 Sb., o odměnách za výkon funkce členům zastupitelstev
  • Zákon č. 314/2002 Sb., o stanovení obcí s pověřeným obecním úřadem a stanovení obcí s rozšířenou působností
  • Vyhláška č. 338/2002 Sb., o stanovení správních obvodů obcí s pověřeným obecním úřadem a správních obvodů obcí s rozšířenou působností
  • Zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
  • Zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů
  • Vyhláška č. 326/2000 Sb., o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranství názvy, o způsobu použití a umístění čísel k označení budov, o náležitostech ohlášení o přečíslování budov a o postupu a oznamování přidělení čísel a dokladech potřebných k přidělení čísel
  • Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a o rodných číslech a o změně některých zákonů
  • Zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
  • Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
  • Zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád
  • Zákon č. 338/1992 Sb., o dani z nemovitostí
  • Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
  • Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
  • Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  • Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád
  • Zákon č. 150/2002 Sb., soudní řád správní
  • Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • Zákon č. 90/2012 Sb., zákon o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích)
  • Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
  • zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu
  • zákon č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů
  • nařízení vlády 496/2004 Sb., o elektronických podatelnách
  • zákon č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisů nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
  • vyhláška č. 36/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
  • zákon č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech
  • zákon č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
  • Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
  • Zákon č. 116/1990 Sb. o nájmu a podnájmu nebytových prostor
  • Zákon č. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí České republiky (katastrální zákon)
  • Zákon č. 72/1994 Sb., zákon o vlastnictví bytů
  • Zákon č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo stavbě (zákon o vyvlastnění)
  • Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
  • Zákon č. 141/1961 Sb., trestní řád
  • zákon č. 143/2001 Sb., zákon o ochraně hospodářské soutěže
  • zákon č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy a o změně některých zákonů
  • zákon č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím
  • zákon č. 85/1990 Sb., o právu petičním
  • zákon č. 22/2004 Sb., o místním referendu
  • Zákon č. 72/1994 Sb., zákon o vlastnictví bytů
  • Zákon č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů
  • Vyhláška Ministerstva financí č. 540/2002 Sb. - prováděcí vyhláška k zákonu o oceňování majetku
  • Zákon č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích
  • Zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí
  • Zákon č. 94/1963 Sb., o rodině
  • Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
  • Zákon č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimu
  • Zákon č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi
  • Zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči
  • Zákon č. 289/1995 Sb., o lesích (lesní zákon)
  • Zákon č. 449/2001 Sb., o myslivosti
  • Zákon č. 246/1992 Sb., o ochraně zvířat proti týrání
  • Zákon č. 254/2001 Sb., o vodách (vodní zákon)
  • Zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
  • Zákon č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu
  • Zákon č. 86/2002 Sb., o ochraně ovzduší
  • Zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů
  • Zákon č.100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a změně některých zákonů
  • Zákon č. 76/2002 Sb., zákon o integrované prevenci
  • Zákon č. 238/2000 Sb., o Hasičském záchranném sboru ČR
  • Zákon č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému
  • zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
  • zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích
  • zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě
  • zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích
  • zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon)
  • zákon č. 553/1991 Sb., o obecní policii
  • Zákon č. 111/2009 Sb., o základních registrech
  • Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů
  • Zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě

14.2 Vydané právní předpisy

Platné právní předpisy obce - obecně závazné vyhlášky a nařízení - naleznete zde; rovněž jsou k nahlédnutí na obecním úřadě v úředních hodinách.

15. Úhrady za poskytování informací

15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Obec nemá schválený sazebník úhrad, informace dle zákona č. 106/1999 Sb. poskytuje bezplatně.

15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Usnesení podle § 16a odst. 7 zákona č. 106/1999 Sb. dosud nebylo vydáno.

16. Licenční smlouvy

16.1 Vzory licenčních smluv

V současně době obecní úřad neposkytuje žádné licenční smlouvy podle § 14a zákona č. 106/1999 Sb.

16.2 Výhradní licence

V současné době obecní úřad neposkytuje žádnou výhradní licenci dle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb.

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Dostupná zde

B. Povinně zveřejňované informace - § 5 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb.

Informace poskytnuté na žádost dle zákona č. 106/1999 Sb.

C. Veřejně přístupné registry, evidence, seznamy nebo rejstříky – informace dle § 5 odst. 5 zákona č. 106/1999 Sb.

  • V současnosti obec nevede žádné veřejně přístupné rejstříky tohoto charakteru.

Rovněž lze využít následující odkazy:

Při vyhledávání v rejstřících a databázích zadejte do pole "Obec" název obce, event. do pole "Kraj" zadejte název kraje, k němuž obec náleží.

Katastr nemovitostí

Obchodní rejstřík

Živnostenský rejstřík

Administrativní registr ekonomických subjektů – ARES

Registr zdravotnických zařízení

Ostatní registry a rejstříky státní správy

D. Registr oznámení veřejných funkcionářů podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, v platném znění

Dostupný zde.

Informace o registru

Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, v platném znění, ukládá veřejným funkcionářům povinnost oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu jejich činností konaných vedle výkonu funkce veřejného funkcionáře, veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce, jakož i dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, popř. vzniklých finančních závazků. Písemná oznámení o jiných vykonávaných činnostech (§ 9), oznámení o majetku nabytém v průběhu výkonu funkce (§ 10), oznámení o příjmech, darech a závazcích (§ 11) a negativní oznámení o výše uvedených skutečnostech (§ 12 odst. 2), podávaná veřejnými funkcionáři ve lhůtách dle tohoto zákona po celou dobu výkonu jejich funkce, jsou evidována v registru oznámení (dále jen "registr").

Pro účely tohoto zákona se veřejným funkcionářem rozumí mimo jiné:

  • členové zastupitelstva obce, kteří jsou pro výkon funkce dlouhodobě uvolněni
  • starosta obce a členové rady obce, kteří nejsou pro výkon funkce dlouhodobě uvolněni
  • vedoucí úředníci územního samosprávního celku podílející se na výkonu správních činností zařazení do obecního úřadu

Registr oznámení je veden v písemné i elektronické podobě evidenčním orgánem, kterým je pro výše uvedené veřejné funkcionáře tajemník obecního úřadu, nebo starosta (v obcích, kde není tajemník).

Nahlížení do registru

Registr je veřejný a každý má právo na základě písemné žádosti bezplatně nahlížet do registru oznámení a pořizovat si z něj opisy a výpisy, které však nejsou veřejnými listinami:

1. Osobně u evidenčního orgánu, a to do listinné podoby oznámení veřejných funkcionářů.

2. V elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě, a to po udělení uživatelského jména a přístupového hesla do registru evidenčním orgánem.

Podáním žádosti o udělení uživatelského jména a přístupového hesla žadatel souhlasí se zpracováváním svých osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., a to po dobu 5 let ode dne podání žádosti.

Poučení

Přestupek, za který lze uložit pokutu až do výše 50 000 Kč, spáchá ten, kdo se dopustí kteréhokoli z následujících jednání:

  • používá nebo dále zpracovává údaje vedené v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře
  • poruší povinnost mlčenlivosti o skutečnostech, o nichž se dozvěděl z údajů evidovaných v registru, nebo o osobách, které evidenčnímu orgánu sdělily skutečnosti nasvědčující nepravdivosti nebo neúplnosti údajů uvedených v oznámeních evidovaných v registru
  • neoprávněně sdělí třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě.

E. Informace o zpracování osobních údajů dle § 18 odst. 2 zákona č.101/2000 Sb.

Obec provádí následující zpracování osobních údajů, které jí ukládá zvláštní zákon, nebo je takových osobních údajů třeba k uplatnění práv a povinností vyplývajících ze zvláštního zákona:

PERSONÁLNÍ A PLATOVÁ AGENDA

  • Účel zpracování: zajištění pracovně-právních vztahů a všech povinností s nimi spojených
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: zaměstnanci, uchazeči o zaměstnání, členové zastupitelstva, členové výborů zastupitelstva a komisí rady obce, členové volebních komisí
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad, OSSZ, ČSÚ, zdravotní pojišťovny, MF ČR, FÚ, banky, penzijní fondy, inspektorát práce, úřad práce
  • Doba uchování: 5, 10, 20 let po uzavření spisu

HLÁŠENÍ POBYTU OBYVATEL

  • Účel zpracování: evidence, přihlášení, odhlášení, změny a zrušení trvalého pobytu
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: osoby mající trvalý pobyt na území obce nebo přihlašující se k trvalému pobytu na území obce, oznamovatelé
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad, Ministerstvo vnitra ČR, Policie ČR, žadatelé, krajský úřad
  • Doba uchování: 50 let

POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ DLE ZÁKONA Č. 106/1999 SB., O SVOBODNÉM PŘÍSTUPU K INFORMACÍM

  • Účel zpracování: poskytování informací občanům na základě zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: žadatelé o informaci
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: 5 let

POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ DLE ZÁKONA Č. 159/2006 SB., O STŘETU ZÁJMŮ

  • Účel zpracování: poskytování informací občanům na základě zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: žadatelé o informaci
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: 5 let

VOLEBNÍ SEZNAMY

  • Účel zpracování: stálý seznam voličů
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: občané obce starší 18 let
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: stále - seznam je průběžně aktualizován

VOLEBNÍ KOMISE

  • Účel zpracování: zajištění voleb
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: členové volebních komisí
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: 5 let

VYDÁVÁNÍ VOLIČSKÝCH PRŮKAZŮ

  • Účel zpracování: zajištění voleb – vydávání voličských průkazů
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: žadatelé o voličský průkaz
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: 5 let

EVIDENCE DANÍ A POPLATKŮ

  • Účel zpracování: evidence daní a poplatků
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: plátci daní a poplatků
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: 20 let

OBECNĚ PROSPĚŠNÉ PRÁCE

  • Účel zpracování: zajištění výkonu obecně prospěšných prací
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje, citlivé osobní údaje (zdravotní stav)
  • Kategorie subjektu údajů: odsouzený k výkonu obecně prospěšných prací
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad, soudy
  • Doba uchování: 5 let

OVĚŘOVÁNÍ PODPISŮ A LISTIN

  • Účel zpracování: agenda ověřování podpisů a listin
  • Kategorie osobních údajů: adresní a identifikační údaje
  • Kategorie subjektu údajů: žadatelé o ověření podpisu nebo listiny
  • Kategorie příjemců údajů: obecní úřad
  • Doba uchování: 5 let

F. Informace povinně zveřejňované dle jiných zákonů

Tyto dokumenty jsou rovněž k nahlédnutí veřejnosti na obecním úřadě v úředních hodinách.

Důležité odkazy

 

Náhodná fotka

Obsah postranní lišty

Oddíl postranní lišty

Oddíl postranní lišty

Hlášení rozhlasu
Hlášení ze dne 26.05

SK Nížkovice oznamuje příznivcům kopané, že v sobotu 27. května 2017 od 17:00 hod. sehraje na místním hřišti mistrovské utkání mužstvo mužů skupiny „B“ : Nížkovice „B“ – Hodějice „B“. V neděli 28....

Přečíst celé hlášení >

Oddíl postranní lišty

KRÁLOVSTVÍ KOMETY

Patička stránky